Skip to main content

Реєстрація закладів первинної медичної допомоги

Діяльність закладів первинної медичної допомоги у ході процесу перезавантаження набуває нового змісту та сучасних форматів, пов ‘язаних з процесами автоматизації. Первинна медична допомога стає найбільш затребуваною серед пацієнтів, що підсилюється впливом коронавірусної пандемії. Готовність до складних викликів сьогодення забезпечує співпраця з НСЗУ, яка починається з реєстрації закладу з використанням можливостей медичної інформаційної системи.

За останні роки звичне для всіх терапевтичне відділення трансформувалося в амбулаторію, що, зазвичай, є структурним підрозділом Центру первинної медико-санітарної допомоги, лікарі-терапевти, лікарі загальної практики-сімейні лікарі та педіатри стали головними фігурами в комунікації з пацієнтами. А національна кампанія “Лікар для кожної родини”, у ході якої українці самостійно визначаються з медичним закладом і персоналією лікаря та укладають декларацію на надання первинної медичної допомоги, демонструє неухильну динаміку.

Стати частиною цього важливого процесу та долучитись до надання медичних послуг первинної допомоги, яка передбачена Програмою медичних гарантій, є важливим кроком для кожного медзакладу, що працює у цій ніші. Наскільки складним чи простим буде процес входження до нового алгоритму діяльності значною мірою залежить від організацій-партнерів, і в першу чергу від обраної медичної інформаційної системи, яка забезпечує супровід усіх процесів, надаючи необхідний програмний продукт.

МІС MC Plus, яка має досвід співпраці з первинною ланкою десятків медичних закладів України і є , надає повний перелік сервісів, передбачених електроною системою eHealth, а саме:

  • реєстрація НМП, підрозділів, користувачів;
  • укладення капітаційних договорів з НСЗУ;
  • укладення декларацій;
  • виписка електронного рецепту в межах програми “Доступні ліки”;
  • ведення електронних медичних записів;
  • виписка електронного направлення до спеціаліста;
  • ведення електронної історії хвороби.

ПЕРЕВАГИ

МІС MC Plus, яка представлена на ринку України з самого початку впровадження медреформи, надає замовнику увесь необхідний перелік сервісів і забезпечує технічну сторону реалізації завдань з якісного надання медичних послуг первинною ланкою. Запорукою слугують:

  • практичний досвід та реалізація актуальних різнопланових проектів для територіальної громади міста-мільйонника Харкова;
  • входження в процес автоматизації медзакладів у 2016 році;
  • професійна команда з достатнім стажем роботи;
  • портфель власних актуальних IТ-продуктів.

Заклади первинної медичної допомоги, центр первинної медичної допомоги отримують:

  • зрозумілі прозорі умови співпраці;
  • швидке реагуванням на запити замовника та постійний діалог з фахівцями;
  • навчання медичного персоналу у зручному форматі, включаючи онлайн-вебінари;
  • зручні у користуванні сервіси, що відповідають стандартам, діючим у сфері охорони здоров ‘я.

ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ

Реєстрація в системі eHealth для медзакладу /центру первинної медико-санітарної допомоги зручна і потребує мінімум зусиль. Віднедавна її можливо провести, скориставшись Гугл-акаунтом або акаунтом Фейсбук: маючи відкритий на комп ‘ютері акант, відразу вибрати на сайті МІС MC Plus кнопку УВІЙТИ і без внесення будь-яких додаткових даних потрапити до кабінету керівника.

Саме керівник медичної установи створює у відповідному модулі заклад, заповнює усі визначені обов ‘язковими поля (загальноприйняті відомості для медичної установи, акредитаційний сертифікат, необхідні для конкретного виду діяльності ліцензії тощо) і таким чином проводить реєстрацію свого медзакладу в електронній системі eHealth з використанням ЕЦП організації, що отриманий на ім ‘я керівника.

Подальші кроки – реєстрація підрозділів, для чого вноситься структура закладу та реєстрація співробітників. Зважаючи на суттєвий об ‘єм роботи керівник може визначитися з особою модератора, який продовжить внесення необхідних відомостей у відповідних модулях.

Кожен модуль має довідковий розділ, де розміщені детальні покрокові роз ‘яснення щодо внесення інформації.

Для зручності замовників сервісів розробники МІС MC Plus передбачили функціонування ДЕМОверсії, яка виконує роль своєрідного тренажера і дозволяє ознайомитися з інтерфейсом, пройти всі етапи для опанування алгоритмів роботи електронних сервісів у тестовому режимі. Отримавши необхідні навички, можна переходи до програми, підключеної до серверу.

Звертаємо увагу, що порядок реєстрації медичних закладів будь-якої форми власності та лікарів-ФОПів не має відмінностей і проводиться за одним і тим же алгоритмом.

Переваги діяльності по наданню первинної медичної допомоги за умови співпраці з НСЗУ в рамках діючої Програми медичних гарантій очевидні. Особливо враховуючи, що 80 відсотків звернень пацієнтів адресуються саме до первинної ланки.

Ваш потенційний партнер – команда МІС MC Plus – забезпечить наближення медичної установи до використання цих переваг!

Система MC Plus дозволяє для закладів первинної медичної допомоги:

  • проводити реєстрацію НМП та підрозділів
  • укладати капітаційні договори з Національною службою здоров’я України
  • заключення декларацій
  • виписування електронного рецепту “Доступні ліки”
  • виписування електронного направлення
  • ведення електронних медичних записів
  • доступ до бази данних паціентів

Для реєстрації обов’язковим є наявність електронного цифрового підпису організації.

Виникли запитаня – напишить нам на адресу

  • ehealth@mcplus.com.ua